Porządek obrad
3.
Powołanie Sekretarza obrad.
4.
Informacja Burmistrza z działań od ubiegłej sesji.
5.
Przyjęcie protokołów z poprzednich sesji.
6.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie Wieloletniej prognozy finansowej Gminy i Miasta Mogielnica na lata 2025 – 2028.
7.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej na 2025 rok.
8.
Podjęcie uchwały zmieniającej w sprawie poboru podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego w drodze inkasa oraz określenia inkasentów i wynagrodzenia za inkaso na 2025 rok.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia regulaminu w sprawie odwołania Przewodniczącej Rady Miejskiej w Mogielnicy.
10.
Głosowanie w sprawie odwołania Przewodniczącej Rady Miejskiej w Mogielnicy.
a)
Wybór członków komisji skrutacyjnej.
c)
Odczytanie uchwały w sprawie odwołania Przewodniczącej Rady Miejskiej w Mogielnicy.
11.
Głosowanie w sprawie rozszerzenia porządku obrad.
12.
Podjęcie uchwaly w sprawie wyboru Przewodniczącego Rady Miejskiej w Mogielnicy
13.
Głosowanie w sprawie rozszerzenia porządku obrad.
14.
Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia rezygnacji Pani Agnieszki Pracownik z funkcji Wiceprzewodniczącej Rady Miejskiej w Mogielnicy
15.
Podjęcie uchwały w sprawie wyboru Wiceprzewoniczącego Rady Miejskiej w Mogielnicy
16.
Sprawy bieżące, interpelacje radnych