« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie. Stwierdzenie kworum.

3. Informacja Burmistrza z działań z poprzedniej sesji.

7. Informacja na temat zwolnień z podatku od nieruchomości

9. Podjęcie uchwały w sprawie poboru podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego w drodze inkasa oraz określenia inkasentów i wynagrodzenia za inkaso na 2023 rok.

10. Informacja na temat stawki podatku rolnego na 2023 rok

11. Informacja na temat stawki podatku leśnego na 2023 rok

12. Informacja na temat opłaty targowej na 2023 rok

13. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody do nabycia przez Burmistrza Gminy i Miasta Mogielnica na rzecz Gminy nieruchomości zabudowanej nr 1052/1 położonej w Mogielnicy.

14. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia od Powiatu Grójeckiego odpłatnego wykonania zadania publicznego w postaci zarządcy ulic powiatowych na terenie miasta Mogielnica w roku 2023 r.

19. Informacja na temat oferty edukacyjnej ZSO w Mogielnicy na rok szkolny 2023/2024.

20. Sprawy bieżące, interpelacje radnych.

21. Sprawy mieszkańców.

22. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej