Porządek obrad
3.
Powołanie Sekretarza obrad.
4.
Przyjęcie porządku obrad.
5.
Informacja Burmistrza z działań od ubiegłej sesji.
6.
Przyjęcie protokołu z poprzednich sesji.
7.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie Wieloletniej prognozy finansowej Gminy i Miasta Mogielnica na lata 2025 – 2028.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej na 2025 rok.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia od Powiatu Grójeckiego odpłatnego wykonywania zadania publicznego w postaci zarządzania drogami powiatowymi stanowiącymi ulice na terenie miasta Mogielnica w roku 2026.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie Programu współpracy Gminy i Miasta Mogielnica z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2026.
11.
Podjęcie uchwały w sprawie określenia stawek podatku od nieruchomości na 2026 rok.
12.
Podjęcie uchwały w sprawie poboru podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego w drodze inkasa oraz określenia inkasentów i wynagrodzenia za inkaso na 2026 rok.
13.
Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych na 2026 rok.
14.
Podjęcie uchwały w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi i ustalenia stawki takiej opłaty.
15.
Sprawy bieżące, interpelacje radnych.