Porządek obrad
1.
Otwarcie. Stwierdzenie kworum.
2.
Powołanie Sekretarza obrad.
3.
Informacja Burmistrza z działań od ubiegłej sesji.
4.
Przyjęcie protokołów z poprzednich sesji.
5.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy i Miasta Mogielnica na lata 2025-2028.
6.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej na 2025 rok.
7.
Podjęcie uchwały w sprawie wprowadzenia czasowego zakazu sprzedaży napojów alkoholowych na określonym terenie w Gminie Mogielnica.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie trybu udzielania i rozliczania dotacji dla niepublicznych szkół, przedszkoli, oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych i innych form wychowania przedszkolnego prowadzonych na terenie Gminy Mogielnica przez osoby prawne niebędące jednostkami samorządu terytorialnego i osoby fizyczne oraz trybu przeprowadzania kontroli prawidłowości ich pobrania i wykorzystania.
9.
Debata nad Raportem o stanie Gminy.
10.
Podjęcie uchwały o udzielenie wotum zaufania dla Burmistrza Gminy i Miasta Mogielnica.
11.
Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy i Miasta Mogielnica za 2024 rok.
12.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Gminy i Miasta Mogielnica z tytułu wykonania budżetu za 2024 rok:
a)
Odczytanie Opini RIO w sprawie sprawozdania o przedłożonym wykonaniu budżetu za 2024 rok;
b)
Odczytanie wniosku Komisji Rewizyjnej z dnia 29 maja 2025 r. w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi;
c)
Odczytanie opinii RIO o przedłożonym wniosku Komisji Rewizyjnej z dnia 29 maja 2025 r.
13.
Sprawy bieżące, interpelacje radnych.