« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie. Stwierdzenie kworum.

2. Powołanie Sekretarza obrad.

3. Informacja Burmistrza z działań od ubiegłej sesji.

4. Przyjęcie protokołów z poprzednich sesji.

5. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy i Miasta Mogielnica na lata 2024-2027.

6. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej na 2024 rok.

7. Podjęcie uchwały w sprawie określenia stawek podatku od nieruchomości na rok 2025.

8. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych na 2025 rok.

9. Podjęcie uchwały w sprawie poboru podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego w drodze inkasa oraz określenia inkasentów i wynagrodzenia za inkasa na 2025 rok.

10. Podjęcie uchwały w sprawie Programu współpracy Gminy i Miasta Mogielnica z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2025.

11. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia od Powiatu Grójeckiego odpłatnego wykonywania zadania publicznego w postaci zarządcy ulic powiatowych na terenie miasta Mogielnica w roku 2025.

12. Podjęcie uchwały w sprawie "Programu opieki nad zwierzętami oraz zapobiegania bezdomności zwierząt" na terenie Gminy i Miasta Mogielnica na 2024 r.

13. Informacja o oświadczeniach majątkowych.

14. Sprawy bieżące, interpelacje radnych

15. Sprawy mieszkańców.

16. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej