Porządek obrad
1.
Otwarcie. Stwierdzenie kworum.
2.
Powołanie Sekretarza obrad.
3.
Przyjęce porządku obrad.
4.
Informacja Burmistrza z działań od ubiegłej sesji.
5.
Przyjęcie protokołów z poprzednich sesji.
6.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy i Miasta Mogielnica na lata 2024-2027.
7.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej na 2024 rok.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia dotacji celowej dla Parafii Rzymskokatolickiej Św. Floriana Męczennika w Mogielnicy
9.
Podjęcie uchwały w sprawie określenia stawek podatku od nieruchomości na rok 2025.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych na 2025 rok.
11.
Podjęcie uchwały w sprawie poboru podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego w drodze inkasa oraz określenia inkasentów i wynagrodzenia za inkasa na 2025 rok.
12.
Podjęcie uchwały w sprawie Programu współpracy Gminy i Miasta Mogielnica z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2025.
13.
Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia od Powiatu Grójeckiego odpłatnego wykonywania zadania publicznego w postaci zarządcy ulic powiatowych na terenie miasta Mogielnica w roku 2025.
14.
Podjęcie uchwały w sprawie "Programu opieki nad zwierzętami oraz zapobiegania bezdomności zwierząt" na terenie Gminy i Miasta Mogielnica na 2024 r.
15.
Informacja o oświadczeniach majątkowych.
16.
Sprawy bieżące, interpelacje radnych