Porządek obrad
1.
Otwarcie. Stwierdzenie kworum.
2.
Powołanie Sekretarza obrad.
3.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy i Miasta Mogielnica na lata 2020 – 2027
4.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej na 2020 r.
5.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy rzeczowej na rzecz Powiatu Grójeckiego
6.
Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego na fragmentach sołectw Kozietuły Nowe i Kozietuły w gminie Mogielnica.
7.
Podjęcie uchwały w sprawie sprostowania uchwały nr XXIV/127/2020 z dnia 7 lutego 2020 r.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin na stanowiskach kierowniczych oraz pedagogów, psychologów, logopedów, terapeutów pedagogicznych, doradców zawodowych i ustalenia tygodniowego pensum dla nauczycieli prowadzących zajęcia o różnym wymiarze godzin zatrudnionych w placówkach oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Mogielnica
9.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na przekazanie składki członkowskiej na rzecz stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania "WSZYSCY RAZEM"
10.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości gminnej.
11.
Podjęcie uchwały w sprawie w sprawie ustalenia zasad usytuowania na terenie Gminy i Miasta Mogielnica miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych.
12.
Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia stanowiska dotyczącego podjęcia niezwłocznych działań zapewniających utrzymanie płynności finansowej, w szczególności w zakresie finansowania oświaty oraz wdrożenia mechanizmów wsparcia rekompensujących samorządom zmniejszone wpływy z udziału w podatku dochodowym od osób fizycznych (PIT)
13.
Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Regulaminu przyznawania stypendium za wyniki w nauce dla uczniów szkół prowadzonych przez Gminę Mogielnica
14.
Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Regulaminu przyznawania Stypendium Burmistrza Gminy i Miasta Mogielnica dla najlepszego Maturzysty
15.
Sprawy bieżące, interpelacje radnych.